Friday, December 18, 2009

KEPOCI SUNGGUH

Pelik ku... zaman skang bab2 kepoci still ada lagi.. tahap cipan lak tu kepoci nyer... citer nyer mcm ni.. ari khamis ari tu aku ter paksa amik halfday emergency kes.. ku bg tau sorg budak opis ni kata aku amik hlafday.. kat boss pon ku dah sms bg tau.... alih2 ada sorg minah ni kecoh jer lebih...
dia tanya member aku aku kemana.. member ku ckp dia tak tau ku kemana... pastu leh dia bisik2 mengata pasal ku cuti tu ngan member sebelah dia.. kecoh sungguh... kalau dia ngan member dia cuti.. ku tak pernah amik peduli pon lantak korg la.. janji aku bahagia....

si kepoci ni mmg selalu nak kepoci pasal aku.. hal aku ada jer yg dia tak puas hati.. aku pon pelik.. member opis yg lain pon pelik ngan hal ni..huh.... sakit hati tol aku ngan dia.. yg pelik nyer.. dia leh buat muka bodoh.. mcm org tak bersalah... selalu mcm tu.. menyampah tahap gaban aku... ku tak pernah nak cibuk hal ko atau org lain pon.. tepi kain sendiri tak nak jaga... MENYAMPAH..... GERAM.. lepang kang ha.. baru tau...

2 comments:

  1. fuh.. sabar.. sabar.. heheheh
    kalau ngan minah tu.. dah tak tau nak ckp apa dah

    ReplyDelete